Sunday, March 17, 2013

心肝宝贝我爱你





我的心、我的肝、我的肾、我的胃、我的肺

你们是我最好的朋友、最勇猛的战友、最可信赖的盟友



不管我如何的失落、如何的沮丧、如何的堕落、如何的悲哀

你们都默默的陪着我,为我贡献着你们的青春

如果你们也有自己的灵魂,你们也许就开始在埋怨,也许你们可以选择不和我一起栖息在同一个屋檐下

不需要忍受我受人怨气的高血压负担、不需要忍受我熬夜赶课业的火气、不需要忍受我暴饮暴食中多余的添加物、不需要忍受我省钱吃泡面的毒素、不需要我每日奔波在繁忙城市中所吸入的空气浮游颗粒

你们还是陪着我一路走过了一个个

失落的日子、沮丧的日子、堕落的日子、悲哀的日子

你们还是陪着我一路走过了一个个

高血压的日子、熬夜赶课业的日子、暴饮暴食的日子、省钱吃泡面的日子

奔波在陌生城市的日子

谢谢你们

有生之年我会想办法报答你们

但愿报恩的日子不会来迟


脑啊脑

你可不可以争气点

你知不知道全世界的人在为你挨罪啊???

(脑:妈的我躺着也中枪 = = )


Ohhhh

My heart, my liver, my kidney, my stomach, my lung

You are my best friend, my dearest friend, my strongest allies, my closest buddy

No matter how depress I am, how sad I am, how fallen I am, how pathetic I am

You are always by my side

If you've got a soul, you can choose to leave me

You don't have to depress with me, you don't have to sad with me, you don't have to fallen with me, you don't have to be so pathetic with me

But you still stay

To been through all these with me

What can I say rather than gratitude?

I wish I could treat you better

Hope the day won't be late


Brain

WTF are you doing??

Can't you be more optimistic????

(Brain: What's the business with me you sucker = = )

No comments:

Post a Comment